“N’aber Gofrik!” sloganıyla 10 filmden oluşan yeni kampanyanın lansman toplantısına katılan Cem Yılmaz, yaptığı konuşmada "Gofrik şu anda bu şemsiyenin altında, belki de yüzlerce, binlerce üründen sadece biri. Bugün burada, hepimizin kokusunu aldığı, üretim sürecini hissettiğimiz ürünlerin doğduğu yerdeyiz. Bir ürünü veya hizmeti anlatırken, gerçekten bir duygunuz varsa, o zaman her şey daha kıymetli oluyor" dedi.
Kampanya Cem Yılmaz’ın Gofrik’e reklam kampanyası hazırlama isteği üzerinden tüketicilerle buluşacak. Federation ve Cem Yılmaz’ın birlikte oluşturduğu ve geliştirdiği reklam kampanyası boyunca Cem Yılmaz, Gofrik için büyük bir coşku ve heyecanla hayalindeki kampanya için hazırlıklarını sürdürürken, çevresindekilerin onu alttan alma çabası eğlenceli bir dille vurgulanacak.