Şehrin favori restoranlarının gurme lezzetlerini tüketicilerle buluşturan online yemek siparişi uygulaması Fuudy yeni dönemi yeni iletişim kampanyasıyla karşılıyor. Fuudy, “You are what you eat” söylemiyle kişinin yaptığı her seçimin, onun kişiliğinin bir yansıması olduğunu vurguluyor.
Fuudy’nin kullanıcılarına ne yemek isterlerse istesinler onun iyisini bulup getirmeyi vaat ettiğini paylaşan Fuudy CEO’su Neslihan Uçar Çadırcı, “Fuudy’de uygulamaya giren restoran ve gurme marketler büyük bir özenle seçiliyor. Bu seçim yemek çeşidi ayrımına değil; lezzet, özen, kalite gibi kriterlere dayanıyor. Kullanıcılarımız fine dining bir restorandan da yemek söyleyebilir, iyi bir hamburger ya da tost da yemek isteyebilir. Biz markamızı tüm lezzetlerin en iyilerini bulma hedefiyle ilerleyen bir lezzet avcısı olarak konumlandırıyoruz. Şu an uygulamada bu bakış açısı ile özenle seçilmiş 1500’ü aşkın restoran var. Bu restoranların 250’den fazlası online siparişte sadece Fuudy’de yer alıyor” diye konuştu.
Yeni iletişim kampanyasını, kurumsal kimliğiyle de güçlendiren Fuudy, renk paletine yeşil ve sarı renkleri ekleyerek daha dinamik ve göz alıcı bir görünüme kavuştu. Bu renkler, Fuudy’nin yeniliğini ve canlılığını simgeliyor. Fuudy, sadece bir yemek sipariş uygulaması olmanın ötesinde, bir lezzet yolculuğu ve yaşam tarzı da sunuyor.