MAGAZİN

TV İZLEYİCİLERİ %26 AZALDI

Televizyonun yaklaşık 100 yıllık tahtı sarsılıyor, yerini hızla dijital deneyimler alıyor. Araştırmalar, ücretli ve ücretsiz yayınları takip eden TV izleyicilerinin 2023’e göre %26 azaldığını gösteriyor. Televizyonlardan da bağlanılabilen online yayın platformlarının üyelerinde ise %57’lik artış görülüyor. Online PR Servisi B2Press, Dünya Televizyon Günü’nde medya sektöründeki değişimi değerlendiriyor.

Abone Ol

Her yıl 21 Kasım’da kutlanan Dünya Televizyon Günü’nde televizyon izlemeye dair çizilen küresel tablo, bu kez yayın kuruluşlarının yüzünü güldürmüyor. Televizyonun 100 yıllık tahtı sarsılırken, yerini hızla dijital deneyimler alıyor....