Her sektörden profesyonele, akademisyene, araştırmacıya, girişimciye ilham vermeye devam eden People Make The Brand, 12. yılında alanında uzman isimlerle “Güven” konusunu ele alacak.
İş dünyası tarafından her yıl heyecanla beklenen People Make The Brand, 10 Aralık 2024 tarihinde tek oturum şeklinde, HBR Türkiye Webinar Tool üzerinden ücretsiz olarak gerçekleştirilecek. Tüm yayınlarda soru/cevap modülü açık olup izleyicilerden gelen sorular moderatörler tarafından konuklara yönlendirilecek.
Konferansın açılışını ve moderatörlüğünü Universum Türkiye Lideri Evrim Kuran ve Harvard Business Review Türkiye Genel Yayın Yönetmeni Serdar Turan yapacak. Nursel Ateş, Akan Abdula, William Shih, Bhaskar Chakravorti, Prof. Dr. Evren Balta, Ömer Dormen, Ayşe Güçlü Onur, Beyhan Budak gibi isimler etkinlikte konuşmacı olarak yer alacak.
GÜNÜMÜZDE EN BÜYÜK GEREKSİNİM “GÜVEN”
Universum Türkiye Lideri Evrim Kuran, 12 yıldır istikrarlı bir şekilde gerçekleşen etkinlik hakkında şunları söyledi: “11 yılda, 104 konuşmacı, 100’den fazla şirketten 1.000’den fazla insan kaynakları, pazarlama ve kurumsal iletişim profesyonelini ağırladık. Titiz ekip çalışması, yoğun ilgi ve emek ile bugünlere getirdiğimiz People Make the Brand İşveren Markası Konferansı’nı yine ilk günkü heyecanla planladık. Bu yıl da yerli ve yabancı çarpıcı konuklarımızla iş dünyasının nabzını tutacağız.
Belirsizliklerle dolu günümüzde risk almak, yaratıcı çözümler geliştirmek ve daha yüksek performans için en büyük gereksinim güven. Yalnızca çalışana değil, lidere; müşteriye değil, markaya; bireye değil, organizasyona güvenin egemen olduğu bir kültür sağlıklı bir iş iklimini sürdürülebilir kılar.
People Make The Brand, 12. yılında sizleri, psikolojik güvenliğin egemen olduğu bir iş iklimi için kritik stratejilerin paylaşılacağı, güvenin liderlik, ekip dinamikleri, yapay zekâ, inovasyon ve sürdürülebilirlik ile ilişkisinin iş liderleri, alan uzmanları ve akademisyenler ile tartışılacağı bir diyalog ortamına davet ediyor.”
TÜRKİYE’NİN EN ÇEKİCİ İŞVERENLERİ 2024 ARAŞTIRMASI AÇIKLANACAK
Bu yıl Türkiye etabının 12. yılı tamamlanan ve çarpıcı veriler elde edilen Universum Türkiye’nin En Çekici İşverenleri Araştırması’nın sonuçları da People Make The Brand 2024’te açıklanacak. Türkiye’nin en kapsamlı gençlik araştırmasında, ülkenin önde gelen 61 farklı üniversitesinin çeşitli fakülte gruplarında öğrenimine devam eden 43.322 üniversite öğrencisi ile 15.313 profesyonelden edinilen içgörüler, gençlerin istihdama bakışı, sektörlerle, şirketlerle ilgili algıları ve iş yaşamına dair beklentileriyle ilgili önemli ipuçları sunacak.
Kürasyonunu Evrim Kuran Danışmanlık ve Harvard Business Review’in yapacağı 12. People Make The Brand konferansı Borusan Holding sponsorluğunda, Vodafone ve Çayeli Bakır İşletmeleri eş sponsorluğunda, Speaker Agency ve Fikrimahsul partnerliğinde gerçekleşecek.